Skip to content

Avaya IP Office

Avaya IP Office
Ürün Kategorisi: Telefon Santrali
İşinizin hızına yetişebiliyor musunuz? Bu, birçok KOBİ’nin ve şubenin karşılaştığı sorundur. Çalışanlar da müşteriler de dağıtımlı bir organizasyona sahiptir. Günümüzde bir mutfak tezgâhı ya da bir uçak koltuğu bir ofis işlevi görebilir ve bu koşullarda mobil cihazlar önem kazanmaktadır.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp
Share on print

Avaya IP Office Özellikleri

Temel Yeteneklere Kısa Bir Bakış

Esnek geçiş: IP Office, şirket içi veya hibrit depolama teknolojilerini desteklemekle birlikte bulut üzerinde en doğru zamanda birinden diğerine geçiş yeteneğine de olanak sağlar.
Hepsi bir arada iletişim ve iş birliği: Avaya Equinox deneyimi; ses, video, mesajlaşma, konferans ve takvim için tek bir uygulama sunar ve çalışanları herhangi bir yerde herhangi bir cihaz üzerinden üretken tutar.
Bütçe dostu uygulamalar: dahili sesli ve görüntülü konferans, Kendi Cihazını Getir (BYOD) ve sesli-anlık mesajlaşma desteğini kolaylaştırır ve aylık maliyetleri azaltır.
Eksiksiz mobilite çözümleri: Çalışanlarınız ister yolda, ister uzakta ya da sadece farklı bir lokasyonda çalışıyor olsun, IP Office kullanıcı dostu araç ve uygulamaları ile onları meşgul, üretken ve erişilebilir durumda tutar.
Mevcut uygulamalarla entegrasyon: Halihazırda sahip olduğunuz uygulamaları iletişime ekleyin: Salesforce, Google, Microsoft Office 365 ve Skype for Business.
Müşteriye özgü iletişim: IP Office, küçük bir iletişim merkezine bile sofistike ve tatmin edici müşteri etkileşimlerini desteklemesine olanak sağlayan entegre ses, web chat, e-posta, faks ve raporlama özellikleri sunar.
İçiniz rahat olsun: Son derece güvenilir ve güvenli olan IP Office, 635.000’den fazla işletmede kanıtlanmış sağlam bir mimari sayesinde güvenlik tehditlerini, ücretli dolandırıcılığı, ve kesinti sürelerini azaltır.
Genişletilebilir ölçek (5 ila 3.000 kullanıcı): İşiniz ivme kazandıkça IP Office’de sizinle birlikte büyür. 150 network bölgesine kadar 3.000 kullanıcıya kadar destekler.
Avaya IP Office, küçük ve orta ölçekli işletmenizin iş iletişimi için uygun fiyatlı, esnek ve güçlü seçeneklere sahiptir. Bugün ihtiyacınız olan özellikleri seçin ve işletmeniz büyüdükçe ve yeni sorunlarla karşılaştıkça yeni özellikler ekleyin. Seçtiğiniz IP Office Edition’dan bağımsız olarak, Avaya’nın küçük ve orta ölçekli işletmeler için önemli iletişim çözümleri sunma konusundaki 100 yılı aşkın teknoloji mirası tarafından destekleneceksiniz.

Anahtar Teslim (Cihaz) Sürümler:

IP Office Basic Edition
Küçük ve büyüyen işletmeler için ideal olan Basic Edition, sesli posta, mesajdan e-postaya dönüştürme, çağrı yönlendirme, sesli konferans, sesli telefon ve mesajlaşma, otomatik görev ihtiyaçlarını karşılar ve 100 kullanıcıya kadar yükseltilebilir.
IP Office Essential Edition
IP telefon ve mobilite özellikleri, tek numaradan erişim, isim/dahili numaraya göre arama dahil olmak üzere Basic Edition üzerine kurulur.
IP Office Preferred Edition
Anlık ileti ve iletişim durumu, web iş birliği, mobil erişim, video ve çağrı kaydı da dahil olmak üzere tümleşik birleşik iletişimi olan Basic ve Essential sürümlerin tüm özelliklerini barındırır.

Yazılım Tabanlı Sunucu Sürümleri:

IP Office Server Edition
Tek bir ağda 2.000 kullanıcıyı ve 32 konumu destekleyen IP Office Server, Active Directory entegrasyonu ve merkezi web tabanlı yönetim gibi gelişmiş özellikleri kapsar.
IP Office Select
3.000 kullanıcıya ve 150 network lokasyonuna kadar destek sunan en büyük IP Office sürümü Select, dupleks sunucu seçeneği ve sesli ve görüntülü konferans için 500’den fazla bağlantı noktası aracılığıyla esneklik sunar.

İşinizin hızına yetişebiliyor musunuz? Bu, birçok KOBİ’nin ve şubenin karşılaştığı sorundur. Çalışanlar da müşteriler de dağıtımlı bir organizasyona sahiptir. Günümüzde bir mutfak tezgâhı ya da bir uçak koltuğu bir ofis işlevi görebilir ve bu koşullarda mobil cihazlar önem kazanmaktadır. İşgücü (ve tüm iş dünyası) kabuğunu kırdı ve durmak bilmeyen bir şekilde hızla ilerlemeye devam ediyor. Avaya IP Office ile işinizin hızına yetişebilirsiniz. Avaya IP Office ile daha öncekilerden farklı şekilde iletişim kurabilir, hemen yanıt verebilir, istediğiniz herhangi bir cihazla, herhangi bir yerde ve her an bilgi paylaşabilirsiniz. Böylece çalışanlarınız, müşterileriniz, iş ortaklarınız ve herkes arasında iletişim sağlayan bir tümleşik iletişim sisteminin gücüne sahip olursunuz. Avaya IP Office, son derece gelişmiş ve kullanımı çok kolay bir sistemdir. Tek bir lokasyonda ya da dağıtımlı yapıda 2000 kullanıcıya kadar hizmet verme kapasitesine sahip IP Office ile işletmeniz büyümeye devam edebilir. Avaya ile, her şeyi bir araya getiren tam ve kapsamlı bir çözüme sahip olursunuz. Telefon, video sistemleri ve çağrı merkezlerinden mobiliteye, veri iletişimine, güvenliğe ve destek hizmetlerine kadar, Avaya IP Office işinize rekabet avantajı sağlayacaktır. Daha az çabayla daha fazlasını elde edin. Karlı büyüyün. Masrafları azaltın. Şimdi ve gelecekte de daha iyi performans gösterin.